niedziela, 12 lutego 2017

Biegi Powstańcze - etap Czempiń

Zabawa karnawałowa pozytywnie nastawiła całą grupę Speed Feet '16 do dzisiejszego biegu. 



Reprezentacja w godnym gronie stanęła na starcie, aby zmierzyć się z trzecim etapem Przełajowych Biegów Powstańczych o Grand Prix Powiatu Kościańskiego w Czempiniu. Podczas tych zawodów można było zdobyć drugi element puzzelkowej składanki. Może trochę o samym biegu: 



organizacyjna bomba - trasa dobrze przygotowana, osoby odpowiedzialne za bieg kompetentne i na właściwym miejscu. Pogoda przyzwoita, ale mimo że słońce usilnie próbowało ogrzać biegaczy, to zimny wiatr dało się odczuć na policzkach. Jednak to Marudy i Kingi nie przeraziło - obydwie pojechały po zawodach morsować. Dzisiejsza trasa była dość szybka i wielu z nas ścigało się z samym sobą, co skutkowało wywołaniem efektów pawiowych. Na szczęście były to tylko odruchy  :). Z każdego z Was jestem bardzo dumny: Iza, Monika, Kinga, Angelina, Maruda, Czorny, Wojtek, Petarda oby tak dalej. Z dnia na dzień jesteście mocniejsi i żaden kac Was nie zatrzyma! Brawa należą się także Michałowi, który gnał przed siebie w zawrotnym tempie!


Ja morsowałem po biegu, gdy zalał mnie pot z czapki. Dziś dystans 10 kilometrów pokonałem w tempie 3:54 min/kmi jestem szczęśliwy, że wspólnie z niesamowitymi ludźmi mogłem spędzić niedzielne popołudnie  :)! Dziękuję też mojej księżniczce Ani za wsparcie  :*























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz