sobota, 24 czerwca 2017

I Porcelanowy Bieg Świętojański

Pierwszy bieg nocny za nami! Wspólnie z firmą Maxim zorganizowaliśmy wydarzenie, które przyciągnęło wielu biegaczy nie tylko z gminy Śmigiel. Pomysłodawczynią świętojańskich zmagań była burmistrz Śmigla - Małgorzata Adamczak. Dzięki dobremu zabezpieczeniu trasy przez Komendę Powiatową Policji i śmigielskie OSP około 150 zawodników 24 czerwca zmierzyło się z dystansami 5 lub 10 kilometrów. Trasa pozornie wydawała się łatwa, jednak niektóre górki mogły dać nam w kość. Bieg pomyślnie się zakończył i myślę, że każdy zawodnik wrócił do domu z uśmiechem na twarzy. 

Osobiście jestem dumny z mojej Ani, która zaprzyjaźniając się z pooperacyjnym bólem, stanęła na starcie i ukończyła krótszy dystans. 



Natomiast ja miałem dziś dzień konia. Nogi moje biegły, a ja patrząc na zegarek nie dowierzałem, że potrafią one tak szybko przebierać. Szczęśliwie ukończyłem dłuższy dystans czasie 37:39 co dało mi 7 miejsce w kategorii open, a 1 w kategorii wiekowej. Mimo szczęścia odczuwam niedosyt, bowiem cały czas wydaje mi się, że mogłem biec szybciej ...
Radość pojawia się w mym sercu także z frekwencji naszej Speed Feetowej rodziny. Kochani, aż trudno Was wszystkich wymienić, ale każdemu z Was dziękuję i ogromnie gratuluję. Każdy Wasz wynik jest nie tylko Waszym sukcesem, ale i moim powodem do dumy! Dziękuję za Waszą obecność!
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz