niedziela, 6 listopada 2016

XII Międzynarodowy Kościański Półmaraton - PACEMAKEROWIE

Prowadzona przeze mnie grupa biegaczy zaskakuje mnie z dnia na dzień... Najpierw połknęli bakcyla i każdy mój, nawet ten najbardziej szalony, pomysł realizowali, a obecnie sami podejmują inicjatywy w wielu biegowych eventach. Tak więc w wyniku "burzy mózgów" powstała stajnia Speed Feet '16




Naszym celem jest propagować wśród społeczeństwa bieganie. Pokazywanie, że nie jest ono tylko modą, ale także sposobem na życie. I tak postanowiliśmy sprawdzić się w roli pacemakerów na XII Międzynarodowym Kościańskim Półmaratonie. Wszyscy stanęliśmy dziś na starcie z balonikami, wyznaczającymi tempo, w jakim każdy z nas ma pobiec. Tak więc naszą stajnię reprezentowali:

1:40 Izabela i Ja,


1:50 dzielny Wojciech,




2:00 Bartosz oraz Kinga,




2:10 Anna i Zając.





Ponadto swe siły zmierzyli AlbertKrystian i Basia startując z pozycji zawodników. Każdemu z Was gratuluję i dziękuję, że można na Was liczyć, za to, że zapisaną w Waszych sercach pasją dzielicie się z innymi. Ponadto dziękuję niezawodnym kibicom: mojej cudownej narzeczonej Anna, AdrianMonika, Madzia i Wiktorowi.



































A wieczorem czas na PIWO :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz