piątek, 18 listopada 2016

Dzień zdrowego trybu życia

W ramach „Dnia zdrowego stylu życia” zostałem zaproszony do Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Nietążkowie, aby poprowadzić cykl zajęć promujących zdrowy tryb życia. 



Wybrałem się dzisiaj i opowiedziałem uczniom o mojej metamorfozie i pasji, którą jest bieganie. 

Przedstawiłem im krótką prezentację, a następnie zgromadzona na auli młodzież zadawała mi pytania, na które starałem się udzielać im rzetelnych odpowiedzi. 



Ponadto uczniowie technikum żywieniowego przygotowali „fit-babeczki” oraz ciasto marchewkowe według podanego przeze mnie wcześniej przepisu. 



Uświadamianie od najmłodszych lat, jak ważna jest aktywność fizyczna uważam za priorytet. Ciężka praca, którą w młodym wieku się podejmie w przyszłości zaowocuje, dlatego warto zachęcać młodzież do poszukiwania pasji. Mam nadzieję, że zachęciłem choć jedną osobę, by założyła dziś buty i zrobiła coś dla siebie!


 Relacja foto kliknij więcej:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz