poniedziałek, 18 lipca 2016

Spacer i rozbieganie po WPI :)

Tuż po pokonaniu Wielkiej Pętli Izerskiej  wraz z Anią, Marudą i Wojtkiem udaliśmy się na 15 - kilometrowy spacer do Wodospadu Szklarka. 






Natomiast wczoraj tj. niedziela 17.07.16 - w ramach rozbiegania - postanowiłem nie zmarnować: górskiego krajobrazu, męczących, ale pięknych przewyższeń, stromych, ale dających poczucie bycia wolnym zbiegów i bliskości z przyrodą. Wyruszyłem ze Szklarskiej Poręby, a za cel wyznaczyłem sobie miejsce spotkania z Anią - Dom Śląski w Karpaczu. 












30 kilometrów po Karkonoszach, choć niełatwe, daje siłę i motywację do dalszego działania :). Choć na szczytach zimny wiatr dał się we znaki, to pogoda nie zawiodła - deszcz nie padał, a słońce swym ciepłem nie topiło mego ciała. Cisza i pozytywne zmęczenie dały mi "kopa" na cały tydzień. Po 3 godzinach i 3 minutach dotarłem do Domu Śląskiego, gdzie razem z Anią pobiegliśmy już w stronę auta.








 Reasumując przebiegłem dziś 30 kilometrów w średnim tempie 7:14 min/km (miała bowiem być to wycieczka). Dobrej niedzieli - pamiętajcie zrobić coś dla swego ciała i dobrego samopoczucia!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz