wtorek, 23 lutego 2016

Pierwsza edycja GP za nami!

Pierwsza edycja GP Powiatu Kościańskiego Powstańczych Biegów Przełajowych za nami! Były to cztery biegi, które mocno zintegrowały biegaczy nie tylko z naszego powiatu, ale i całej Polski. 

Mogłem uczestniczyć tylko w trzech biegach z czterech. Pozwoliło mi to na uzyskanie 9 miejsca na 59 osób w kategorii mężczyzn, które zostały sklasyfikowane. Przypomnę, by móc być sklasyfikowanym, było trzeba ukończyć minimum trzy biegi. Ostatni bieg odbył się w Czempiniu, podczas gdy ja przemierzałem szlaki biegowe w Pradze. 

Już są plany jak udoskonalić GP za rok i jakie zmiany zostaną wprowadzone. Dziękuję wszystkim za udział i do zobaczenia za rok! :)

Organizatorami byli: 

Gmina Śmigiel, Gmina Czempiń, Gmina Krzywiń oraz Starostwo Powiatowe w Kościanie.

http://10powstancow.smigiel.pl/






3 komentarze:

  1. Moja propozycja zmian to wprowadzenie klasyfikacji wiekowej również w klasyfikacji generalnej GP. To zachęciło by do szerszego i liczniejszego udziału w biegach oraz podniosło by ducha rywalizacji a biegacze, którzy może nie są najlepsi na poszczególnych biegach za systematyczny udział mogliby liczyć na nagrody.
    W.P.

    OdpowiedzUsuń