poniedziałek, 15 lutego 2016

Bieg po wolność!

Otwierając oczy, zastanawiam się, jak pogodzić codzienne obowiązki z treningami, zasypiając rozmyślam nad planami dla biegaczy, którzy zawierzyli mi udoskonalanie ich talentów, a gdy mam trochę czasu wolnego stwarzam okazje, by zrzeszać sympatyków biegania i przy okazji pozyskiwać nowych. Jakiś czas temu, chcąc „rozbiegać” mieszkańców powiatu kościańskiego, zrodziła się w mojej głowie pewna myśl…

Pomysł zorganizowania „Powstańczych Biegów Przełajowych o Grand Prix Powiatu Kościańskiego 2016” powstał zarówno z miłości do aktywnego spędzania czasu, jak i chęci upamiętnienia ważnego dla Wielkopolan Powstania Wielkopolskiego. Kiedy otrzymałem poparcie ze strony sąsiednich samorządów: gminy Czempiń, Krzywiń i Starostwa Powiatowego Kościana, nie potrzebowałem niczego więcej do wprowadzenia w życie mego zamysłu. 





Co dwa tygodnie, począwszy od 10 stycznia, odbywają się 10-kilometrowe zawody, w których startuję wraz z przyjaciółmi z kościańskiego klubu sportowego TGV. Czy jestem zadowolony ze swoich wyników? Owszem! W każdym biegu zająłem II miejsce w swojej kategorii wiekowej, a w kwalifikacji ogólnej zajmuję 8 miejsce na 111 mężczyzn. Szczegółowe wyniki można sprawdzić na oficjalnej stornie biegów: www.10powstancow.smigiel.pl.





Cieszę się, że Powstańcze Biegi Przełajowe zostały zorganizowane i pozytywnie przyjęte przez naszych sportowców! Stanowią one bowiem rewelacyjne przygotowanie do zbliżającego się dużymi krokami sezonu. W najbliższą niedzielę odbędzie się ostatni wyścig o grand prix w Czempiniu. Moje nogi w tym samym czasie będą przebiegać czeskimi ulicami, w związku z czym nie będę mógł wziąć w nich udziału. Wszystkich Was jednak zachęcam do aktywnego uczestnictwa!



            


1 komentarz: