poniedziałek, 30 października 2017

Sportowa gmina Śmigiel

Cieszę się, że i w tym roku mogłem uczestniczyć w Gali Sportowej Polski, która odbyła się 25 października.Wspólnie z burmistrz Śmigla Małgorzatą Adamczak oraz panem Michałem Szkudlarkiem odbieraliśmy ważne dla nas wyróżnienia. 


W warszawkskim Polskim Komitecie Olimpijskim Pan Michał odebrał z rąk Andrzeja Suprona tytuł Pasjonata Sportowej Polski 2017 za osiągnięcia sportowe na rzecz gminy Śmigiel, a pani burmistrz Małgorzata Adamczak wyróżnienie Sportowej Gminy Śmigiel 2017 za inwestycje w nowoczesną bazę sportową i rekreacyjną oraz skuteczne realizowanie programu rozwoju sportu i rekreacji w gminie. Wspomnę, że w ubiegłym roku byłem laureatem tej gali i za własne osiągnięcia sportowe i krzewienie aktywności fizycznej zostałem odznaczony tytułem Pasjonat Sportowej Polski 2016.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz