środa, 4 lipca 2018

Plasterek mocy!

Miłe spotkanie u przyszłych teściów, radosne rozmowy, pyszne jedzenie i nagle bach! Znalazłem gazetę, w której znajdowała się reklama PLASTRÓW ODSYSAJĄCYCH TŁUSZCZ! 😂 😂 😂
Ewenement, o jakim dawno nie słyszałem. Przyjrzałem się artykułowi dokładniej i w treści czytam: „schudniesz 17 kg bez wyrzeczeń!”. Oderwałem się od pasjonującej lektury i powiem Wam – w „trąbkę” z tymi wszystkimi ćwiczeniami, wyrzeczeniami, zbilansowaną dietą – wystarczy PLASTER! 🤔
Tak więc moje postanowienie: od dziś moi drodzy, koniec z bieganiem, rowerem, sprawnością, crossfitem! Po co mam się pocić, rezygnować z cudownego w smaku cukru, wystarczy przecież PLASTER!😝😎
Nadmienię: modne w ostatnim czasie są produkty takie jak, np. FitLine, – cudowne suplementy oczyszczające i usprawniające nasz organizm. Piękne okładki, rewelacyjne opinie użytkowników, często zwerbowanych, w sieci brak negatywnych informacji, ostrzeżeń, bądź informacji o zagrożeniach są wyznacznikami współczesnej „jakości” i „doskonałości”. Szkoda, że na tej pięknej szacie niejednokrotnie opieramy swoje decyzje. 🤔🤔
Reasumując, porzućmy sport, zdrową żywność, aktywny tryb życia! PLASTRY ODCHUDZAJĄCE, a także SUPLEMENTY FIT wszystko to zastąpią. Chcesz piękne i zdrowe ciało? – nie poć się dłużej, nie 
katuj, przeczytaj super artykuł i naklej PLASTER





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz