piątek, 24 marca 2017

WF dla śmigielskich gimnazjalistów

Po ostatniej lekcji profilaktycznej przeprowadzonej w śmigielskim gimnazjum zostałem zaproszony, aby poprowadzić lekcje wychowania fizycznego z uczniami klas 2 i 3 gimnazjum. Dzięki dyrektorowi szkoły oraz nauczycielom wf dziś udałem się do szkoły, by pokazać młodzieży, że sport jest ważnym elementem w życiu każdego z nas. Uczniowie spisali się na medal - wykonali wiele ćwiczeń ogólnorozwojowych i nie poddawali się. W młodzieży jest potencjał i trzeba o niego odpowiednio zadbać! Jest w nich siła, bo nawet mi ciężko utrzymać w planku 7 minut - a znalazły się osoby, którym ten "odpoczynek" musiałem przerwać. Dziękuję uczniom, którzy zaangażowali się w konkursy przeze mnie przygotowane i wytrwale wykonywali wszystkie ćwiczenia. Brawo dla Was i mam nadzieję - do zobaczenia wkrótce :)! 





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz