sobota, 23 października 2021

II Profilaktyczny Bieg i Marsz Nordic Walking

 Dzisiejszy bieg miał być biesiadą dla moich nóg

🙊. Wystartowałem z radości, że po długich staraniach udało się na terenie gminy Śmigiel zorganizować pierwszy realny półmaraton (ze względu na pandemię w zeszłym roku odbył się w wersji wirtualnej).
Rzeczywistość okazała się jednak inna, bo moj organizm postanowił mi sprawić psikusa i od 17 kilometra dał mi popalić. I tutaj wszystkich zadziwię (także siebie) - przegrzałem się 😅. Nigdy się to nie zdarza, ale byłem za ciepło ubrany 🙄.
Ostatnie kilometry okazały się walką o metę. Nie ma jednak co ubolewać - taki dzień. I tak jestem meeega szczęśliwy, że w zdrowiu przebiegłem 21 kilometrów 🤩.
Dziękuję Marcie i Mateuszowi za przyjęcie zaproszenia i piękny start na naszych śmigielskich szlakach 👏😻. Mam nadzieję, że to nie ostatni raz!
Gratulacje dla ekipy Speed Feet '16 - Marudy i Wojtka 👍
Dziękuję zespołowi z OKFiR za fantastyczną organizację biegu ❣
Dziękuję wszystkim, którzy skorzystali z naszej oferty i w pięknym stylu pokonali półmaraton oraz 5-kilometrowy dystans nordic walking! Gratuluję fantastycznych wyników i mam nadzieję do zobaczenia za rok 💚🧡











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz