niedziela, 4 lutego 2018

III etap Przełajowych Biegów Powstańczych

III etap Przełajowych Biegów Powstańczych o Grand Prix Powiatu Kościańskiego w Śmiglu zakończony! Około 150 zawodników zmierzyło się dziś z przełajową, leśną trasą. Zimowa sceneria dziś dopisała, a aura pogodowa sprzyjała dobrej rywalizacji.
Udało mi się pokonać dystans 10 kilometrów w czasie 39:14, w średnim tempie 3:54. Rezultat ten dał mi 9 miejsce w kategorii open, a 2 w kategorii wiekowej. Niestety mój Speed Feet-owy kompan, zaryzykował i nie pozwolił mi się wyprzedzić... chyba nie wie czym to teraz grozi 😈! Albert gratuluję ducha walki i świetnego wyniku.
Także Marta pozamiatała dzisiejsze zawody - z łatwością wywalczyła w kategorii wiekowej 1 miejsce.
Nie mniejsze gratulacje należą się stajni Speed Feet: Ptaszkowemu małżeństwu - Marudzie i Wojtkowi, Monice, Konradowi, a także Szłapkowemu małżeństwu - Kasi i Krystianowi.




Gratuluję też mocnej ekipie Kościan Team, burmistrz Małgorzacie Adamczak i Michałowi Szkudlarkowi, a także każdemu kto dziś przybył do Śmigla by aktywnie spędzić niedzielę 🏃🏃🏃!
Bieganie to piękna sprawa, cieszę się, że mogłem nowy tydzień otworzyć na pełnej petardzie 🚀🚀🚀
Ps. Dziękuję Ani za support i wsparcie i relacje zdjęciową!


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz